POEZIA

Poezia înseamnă viaţa văzută prin ochii unui poet. Nimic prea greu de înţeles doar că mulţi nu ştiu că poetul şi poezia au fiecare drept de viaţă şi de moarte asupra celuilalt.



marți, 12 octombrie 2010

'' Regret '' pare a fi cel mai greu cuvânt

Ce trebuie să fac pentru ca tu să mă iubești ?
Ce e de făcut ca să iți pese ?
Ce să fac atunci când fulgerul mă luminează ?
Şi mă trezesc să văd că nu ești  ...


Ce e de făcut pentru ca să mă vrei ?
Ce să fac pentru a fi auzit ?
Ce trebuie să spun când s-a sfârșit ,
Şi regret pare a fi cel mai greu cuvânt ?


E trist , e trist
E o  tristă, tristă întâmplare.
Şi devine din ce în ce mai absurd.
E trist , e trist
De ce nu putem să ne înțelegem ?
Oh , îmi pare mie
Că Regret e cel mai greu cuvânt ... 


Ce e de făcut pentru ca să mă vrei ?
Ce să fac pentru a fi auzit ?
Ce să fac atunci când fulgerul mă luminează ?
Ce e de făcut ?
Ce e de făcut ?
Când Regret pare a fi cel mai greu cuvânt ...


Elton John - Sorry seems to be the hardest word 


Sursa :  http://www.youtube.com/watch?v=J2e4NlnLr28


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu