POEZIA

Poezia înseamnă viaţa văzută prin ochii unui poet. Nimic prea greu de înţeles doar că mulţi nu ştiu că poetul şi poezia au fiecare drept de viaţă şi de moarte asupra celuilalt.



miercuri, 13 octombrie 2010

Ce Lume '' Plină de Minuni ''


Văd copaci de verdeaţă şi trandafiri roșii
Văd cum înfloresc, pentru noi doi
Şi spun în sinea mea : Ce lume '' Plină de Minuni '' !

Văd ceruri de albastru şi nori de alb
Ziua binecuvantată de lumină,noaptea sacră prin întuneric
Şi spun în sinea mea : Ce lume '' Plină de Minuni '' !

Culorile curcubeului, fermecătoare  pe cer
Sunt şi pe feţele oamenilor trecători
Văd prieteni dând mâna ,spunând : Ce mai faci ?
De fapt ei spun : Te iubesc !

 Aud copii cum plâng, îi văd cum cresc
Vor învăţa mult mai mult decât voi şti eu vreodată
 Şi spun în sinea mea : Ce lume '' Plină de Minuni '' !
 Da. Şi spun în sinea mea : Ce lume '' Plină de Minuni '' !


 Louis Armstrong - What A Wonderful World

Sursa : http://www.youtube.com/watch?v=RAZqjsSZphE&feature=related

P. S :  If you'd only open your eyes ... ( Ar spune-o el, o spun și eu )

Un comentariu: